سامانه پیامکی ایران پیامک امکانات و ماژول های پیامکی ویژه ای را در اختیار شما میگذارد ، ابزارهای کاربردی این پنل باعث جذب و تبدیل مشتری به یک خریدار دائمی می گردد تا همواره خدمات بهتری ارائه بدهید.
در مقاله های قبلی ایران پیامک، در مورد کاربرد پنل اس ام اس در کسب و کارهای مختلفی صحبت کرده ایم. امروز می خواهیم در مورد کاربرد پنل پیامک برای مبل فروشان و سازندگان مبل صحبت کنیم! هرچند که ممکن است هنوز ارسال پیامک در این صنف جایگاه خود را نیافته باشد، اما فروشندگان این صنف می توانند با ارسال پیامک کسب و کار خود را وارد حوزه جدیدی از تبلیغات بکنند همچنین می توانند در راستای مشتری مداری و جلب مشتری نیز پیشرو باشند.
کاربرد پیامک برای صنف مبل فروشان می تواند رونق زیادی در بازار دیجیتال و بازاریابی های جدید برای این اصناف در پی داشته باشد از دیرباز استفاده از مبلمان و سرویس های پذیرایی همراه با تنوع شان یکی از انتخاب های اصلی هر فرد می باشد. تاکنون انتخاب مبلمان بر اساس بازدید و انتخاب خریدار از بین گزینه های مختلف بوده است و تمام مشتریان تمایل دارند که خرید مبلمانشان با گزینه های متعددی مقایسه شود پس کاربرد پیامک برای صنف مبل فروشان کجا می تواند باشد ؟ مقاله پیش رو شما را در استفاده از اس ام اس جهت تبلیغ و ارتباط با مشتری راهنمایی می کند.
استفاده از پنل اس ام اس شرکت ایران پیامک با وجود ابزار هایی مانند ارسال پیامک هوشمند ، ارسال پیامک انبوه ، ارسال پیامک زماندار و ارسال پیامک بر اساس کد پستی برای ارسال پیامک تبلیغاتی به اقشار و اصناف دسته بندی شده ، بسیار تاثیرگذار خواهد بود.
شما برای رقابت نیاز دارید تا آدرستان به مشتری اطلاع داده شود. می تواند بر اساس ارسال انبوه صنفی و یا ارسال بر اساس شهر و کدپستی، آدرس مغازه و یا کارگاه خود را به مشتریان اطلاع دهید. تخفیفات ویژه، حراج های آخر سال و … را از طریق پیامک ارسال کنید. حتی با کمک بانک اصناف مبلمان اداری خود را به مدیران معرفی نمایید. مبلمان تک و خاص خود را به مزون ها و آتلیه ها ارائه دهید و بازار مشتریانتان را گسترش بدهید.
همانطور که می دانید، مشتری مداری یکی از مهمترین اصول بازاریابی می باشد. برای حفظ مشتریان وفادار و جلب مشریان بیشتر شما می توانید راهکار های ویژه ای را در این راستا تدوین کنید. یکی از ساده ترین، سریع ترین و کم هزینه ترین راهکار، ارسال پیامک می باشد.
مشتری و وفاداری آن برای تمام اصناف حکم بقا و حیات همان صنف را دارد مبل فروشان می توانند ارسال سفارش مشتریان را توسط پیامک به ایشان اطلاع دهند. زمان و تاریخ تحویل و یا نحوه حمل بار توسط مشتری تایید شود. سطح مشتری مداری و خدمات پس از فروش را با استفاده از پیامک ارتقاع دهید.
اگر صاحب پنل اس ام اس هستید، در هر کسب و کاری که فعالیت داشته باشید می توانید با ارسال پیامک تبلیغاتی گروهی، مکان فروشگاه یا مغازه تان را به مخاطبان خود معرفی کنید. همچنین می توانید گزارشی از ارسال های خود را در پنل خود مشاهده کنید.
با پنل اس ام اس مبل فروشان و سازندگان مبل و با استفاده از ماژول ارسال پیامک از روی نقشه ، میتوانید به هر محدوده ای که می خواهید پیامک ارسال کنید.
پیشنهاد ایران پیامک در این نوع از ارسال پیامک تبلیغاتی، ارسال پیامک به تفکیک سنی و جنسیتی می باشد. چرا که عمده ی مخاطبان و مشتریان مبل فروشی خانم هایی در بازه سنی مشخص می باشند.
فقط کافیست از مشتریان خود به هنگام خرید از شما، تاریخ تولدشان را جویا شوید و با استفاده از ماژول تبریک تولد ایران پیامک، علاوه بر تبریک تولد تخفیف ویژه ای را در نظر بگیرید. اینکار علاوه بر حفظ مشتری، باعث رضایت وی نیز خواهد شد و او مشتری وفادار شما خواهد بود!
اکثر مشاغل از کوپن تخفیف برای جذب مشتریان در دوره های رکود فروش خود استفاده می کنند. اگر می خواهید مشتریان را به داخل فروشگاه بکشانید پس به گوشی موبایل آنها یک کوپن تخفیف ارسال کنید. شما می توانید انتخاب کنید که چه نوع پیشنهادی را در این کوپن ارائه کنید، این پپیشنهاد می تواند شامل تعمیرات رایگان مبل یا تخفیف های چند درصدی در روزها یا ساعت های خاص و یا هر پیشنهاد هیجان انگیز دیگر باشد.
روش بسیار تاثیرگذار دیگر برای ارتباط پیامکی با خریداران از طریق رقابت است. شما به روش های متعدد می توانید به راحتی یک رقابت جذاب ترتیب دهید و مشتریان بیشتری را به فهرست بازاریابی خود اضافه کرده یا مشتریان بیشتری را به مغازه خود جذب کنید و موارد متعدد دیگر.
فروش ها و تعمیرات توجهات زیادی را به خود جلب می کنند و واقعاً مشتریان را وسوسه می کنند تا خرید انجام دهند یا این که حداقل بازدیدی از مغازه داشته باشند.
ارسال پیامک کلمات کلیدی در پنل پیامک مبل فروشان یکی از راه های موفق جلب مشتری و برقراری ارتباط دوستانه می باشد. شما می توانید با شخصی سازی پیامک ها و قرار دادن نام مشتریان در ابتدای پیامک ها مانند یک دوست با آن ها برخورد نمایید.
فروشگاه شما می تواند با ارسال یک پیامک به مشتریان خدمات منحصر بفرد خود مانند خدمات پس از فروش را به آن ها یادآوری نماید. با ارسال یک پیامک به مشتریان می توانید به آن ها یادآوری کنید که اگر مبلمانی که از شما خریداری نموده اند به مشکلی دچار شده است ، می توانند آن را نزد شما آورده تا مشکل را برای آن ها برطرف سازید.
شما می توانید با ارسال هفتگی پیامک به مشتریان خود نکاتی را درباره ی نحوه ی نگهداری مبل به آن ها بگویید. بسته به نوع مبلمان چوب و یا جنس پارچه، اصول نگهداری را برای خریدار پیامک نمایید. راهکارهای شست و شو را نیز می شود پیامکی به خریدار اطلاع داد. این پیامک ها نظر مثبت مشتریان را نسبت به خدمات شما جلب می کند و میزان آگاهی و تخصص شما آن ها را تحت تاثیر قرار می دهد.
اگر شما دارای کالاهایی هستید که برای سفارش یا خرید فوری در دسترس هستند، پس پیامک مبل فروشان یک روش مناسب برای مطلع کردن مشتریان از آخرین پیشنهادات و تبلیغات شما است و می تواند برای افزایش فروش آنلاین و درون فروشگاهی استفاده شود.
شما باید در هر مرحله کلیدی از فرآیند سفارش پیام کوتاهی ارسال کنید، از جمله در مرحله تکمیل سفارش، آماده سازی برای ارسال، ورود به فروشگاه یا تاریخ و زمان تحویل برنامه ریزی شده. در همه موارد اطمینان حاصل کنید که لحن پیام با جایگاه تجاری شما مطابقت داشته باشد تا یک ارتباط مناسب و شخصی ایجاد کند و با مشتریان شما هماهنگ باشد.
با استفاده از دستگاه کی پد پیامک و نرم افزار حرفه ای نصب شده بر روی آن، می توانید شماره موبایل مشتریان را از آنها دریافت نموده و دردفترچه تلفن سامانه پیام کوتاه خود ذخیره نمایید تا در هر زمان که برای اطلاع رسانی و ارسال پیامک تبلیغاتی به مشتریان به آنها نیاز داشتید از طریق ورود به پنل و ماژول دفترچه تلفن، به آنها دسترسی داشته باشید .
کلام آخر…
اگر از این که فروشگاه مبلمان شما در اکثریت زمان ها و در طول روز خلوت است و اگر به دنبال راهی کارآمد برای افزایش مشتری و توسعه کسب و کار و درآمد خود میباشید، سامانه پیام کوتاه ایران پیامک بهترین و کارآمدترین پنل پیامکی با تمام امکانات درخواستی شما میباشد. پنل پیامک ایران پیامک با ارائه خدمات متمایز و با استفاده از کادری متخصص و مجرب آماده خدمت رسانی و پاسخ گویی به شما در تمام زمینه های تبلیغاتی و استفاده از پنل پیامکی خواهد بود.
سامانه پیامکی ایران پیامک امکانات و ماژول های پیامکی ویژه ای را در اختیار شما میگذارد ، ابزارهای کاربردی این پنل باعث جذب و تبدیل مشتری به یک خریدار دائمی می گردد تا همواره خدمات بهتری ارائه بدهید.
با توجه به رشد روز به روز صنایع خودروسازی و تمایل مردم به استفاده از این محصولات، لزوم ایجاد یک ارتباط مناسب با این شرکت ها احساس می شود. سامانه پیام کوتاه ایران پیامک و پنل اس ام اس فروشندگان لاستیک و لوازم خودرو یا پنل پیامک لاستیک فروشان میتواند یک ابزار مناسب و همچنین مقرون به صرفه برای انجام این کار باشد. در این مقاله به چند مورد از مزیت های پنل پیام کوتاه برای فروشگاه لاستیک و لوازم جانبی ماشین اشاره می نمائیم.
صنعت خودرو برخلاف صنایع دیگر باید بر روی خدمات قبل و بعد از فروش خود تمرکز کند تا بتواند درآمد کلی مناسبی برای شرکت ایجاد کند. برای تحقق یافتن این امور باید بهترین استراتژی را اتنخاب کند که امروزه بهترین استراتژی بازاریابی پیامکی و استفاده از خدمات پنل اس ام اس برای لاستیک فروشان می باشد.
در بازار کاری امروز علاوه بر جذب مشتری تعامل دوطرفه با وی جلب رضایت او و حفظ رابطه طولانی مدت با استفاده از خدمات سامانه پیامکی امکان پذیر می باشد، برای حفظ مشتری باید دائما انان را از خدماتی که ارائه میشود مطلع ساخت و انان را در جریان کاری خود قرار داد مسلما استفاده از سامانه پیام کوتاه بهترین و اسان ترین راه ممکن در ایجاد اگاه سازی دائمی میباشد.
استفاده از پنل اس ام اس شرکت ایران پیامک با وجود ابزار هایی مانند ارسال پیامک هوشمند ، ارسال پیامک انبوه ، ارسال پیامک زماندار و ارسال پیامک بر اساس کد پستی برای ارسال پیامک تبلیغاتی به اقشار و اصناف دسته بندی شده ، بسیار تاثیرگذار خواهد بود.
با خرید پنل اس ام اس برای فروشندگان لاستیک در این روش ارسال شما می توانید به مشتری خود اعلام نمایید که محصول مورد نظر آماده تحویل است.
شما در این روش می توانید به طور همزمان به چندین مشتری با ارسال پیامی متفاوت ارتباط برقرار کنید.
عملکرد این ارسال به گونه ای میباشد که با ارسال پیامک به هم صنفان خود و یا مشاغل مرتبط با کار خود می توانید همکاری کنید.
شما میتوانید از طریق گزینه مناسبت هوشمند به یادآوری رویدادی برای مشتریان و همچنین کارمندان و همکاران خود با ارسال پیامک ارتباط نزدیکتری را برقرار کنید.
ارسال پیامک بر اساس کد پستی به گونه ای است که میتوانید با شماره هایی که براساس کدپستی در محدوده شهر مورد نظر شما ثبت گردیده ارسال پیامک و یا بازاریابی نمائید.
گروهبندی و افزودن شماره ی مخاطبان را به شما خواهد داد شما می توانید شماره ی کارکنان و مشتریان خود را در گروه های مجزا وارد نموده و به راحتی اقدام به ارسال پیامک نمایید.
برای اطلاع از نظرات مشتریان و یا برگزاری مسابقاتی جهت افزایش ارتباط با مشتریان و حتی پرسنل شرکت نیز قابل استفاده می باشد.
با استفاده از پنل اس ام اس در فروشگاه لاستیک می توانید به کلیه مشتریان و یا همکاران خود اس ام اس های اطلاع رسانی را همراه با نام و یا اطلاعات ذخیره شده در دفترچه تلفن و یا فایل اکسل ارسال نمایید.
با ابزار منشی خودکار می توانید به پیامک های دریافتی از سمت کاربر به صورت خودکار و آنی پاسخ دهید.
با استفاده از ارسال پیامک زمان دار در تاریخ و زمان مشخص برای افراد مختلف پیامک ارسال نمایید.
با استفاده از دستگاه کی پد و نرم افزار حرفه ای نصب شده بر روی آن، می توانید شماره موبایل مخاطبان را از آنها دریافت نموده و در دفترچه تلفن سامانه پیام کوتاه خود ذخیره نمایید تا در هر زمان که برای اطلاع رسانی و ارسال پیامک تبلیغاتی به مشتریان به آنها نیاز داشتید از طریق ورود به پنل و ماژول دفترچه تلفن، به آنها دسترسی داشته باشید .
کلام آخر …
اگر علاقه دارید در کسب و کارتان از پنل اس ام اس تبلیغاتی فروشندگان لاستیک استفاده کنید، بهتر است بدانید این خدمات قابلیت شخصی سازی داشته و می توانید آن را بر اساس نیازهایتان تغییر دهید و به علاوه با استفاده از آن می توانید بخش ارتباطات کسب و کار خود را به شکل موثرتری گسترش داده و اداره نمایید.
سامانه پیامکی ایران پیامک امکانات و ماژول های پیامکی ویژه ای را در اختیار شما میگذارد ، ابزارهای کاربردی این پنل باعث جذب و تبدیل مشتری به یک خریدار دائمی می گردد تا همواره خدمات بهتری ارائه بدهید.
در این مقاله قصد داریم درباره امکانات سامانه پیام کوتاه ایران پیامک و همچنین پنل اس ام اس برای نانوایی ها و همچنین پنل پیامک نانوایان صحبت کنیم همراه ما باشید.
کاربرد پیامک در نانوایی ها شاید تاکنون برایتان ملموس نبوده باشد و یا از نانوایی ها منتخبتان پیامکی دریافت نکرده باشید . مقاله پیشرو می تواند دیدگاه تازه ای را در نوع تبلیغات و ارتباط با مشتریان وفادار به صنف نانوایان نمایش دهد . نانوایی ها همانند دیگر مشاغل از پیامک استفاده نمی کنند. کاربرد پیامک در نانوایی ها نقطه عطفی در تغییر سبک بازاریابی محلی و یا ارتباط با مشتری می باشد.
شما با ثبت نام در پنل پیام کوتاه شرکت ایران پیامک و دریافت پنل پیامک می توانید علاوه بر تبلیغات منطقه ایی ، با مشتریان خود در ارتباط باشید که در ادامه به شرح این امکانات خواهیم پرداخت.
با خرید پنل اس ام اس برای نانوایی ها در سامانه پیامکی ایران پیامک می توانید برای ارسال پیامک از دو قسمت ارسال پیامک به مشاغل کل کشور و ارسال برای مشاغل بر اساس تفکیک استانی، پیامک خود را ارسال کنید. در ارسال مشاغل بعد از این که دسته بندی اصلی شغل را انتخاب کردید گرایش زیر مجموعه آن دسته نمایش داده میشود و در هر گرایش نیز تعداد کل شماره های موجود مشخص است و به هر تعداد دلخواه ارسال میکنید.
بیشترین مشتریان نانوایی ها ساکنین آن منطقه می باشند. شما می توانید با استفاده از بانک های اطلاعاتی نقشه گوگل و یا شهر و کد پستی که به صورت رایگان در پنل اس ام اس شرکت ایران پیامک قرار داده شده اند ، به این افراد پیامک ارسال نموده و این افراد را با استفاده از یک پیامک تبلیغاتی صحیح به خرید از نانوایی تان دعوت نمایید.
استفاده از پنل اس ام اس شرکت ایران پیامک با وجود ابزار هایی مانند ارسال پیامک هوشمند ، ارسال پیامک انبوه ، ارسال پیامک زماندار و ارسال پیامک بر اساس کد پستی برای ارسال پیامک تبلیغاتی به اقشار و اصناف دسته بندی شده ، بسیار تاثیرگذار خواهد بود.
همچنین شما می توانید با استفاده از ماژول ارسال پیامک از دکل ایرانسل به تمامی شماره های ایرانسلی که طی 24 ساعت از زمان انتخابی شما از دکل منطقه ی مد نظرتان استفاده نموده اند ، پیامک ارسال نمایید.
ارتباط با مشتریان و دریافت بازخورد آنان از کیفیت محصولاتتان می تواند عامل بقا و پیشرفت شما باشد. برای مثال مشتریان برای مراسم عروسی یا فوت عزیزان خود سفارش پخت نان به تعداد زیاد می دهند . برای تایید سفارش اطلاعاتی مانند تعداد پخت نان و … را با مشتری چک کنید و زمانی که سفارش آماده شد با پیامک به اطلاع مشتری برسانید. اگر سفارش نیز از طرف خودتان فرستاده می شود ، اطلاعات آژانس، هزینه و … را به مشتری اطلاع دهید.
تماس های تلفنی پیاپی جهت ارسال سفارشات به درب منازل و یادداشت آنان بر روی کاغذ موجب خطاهای فراوانی در آماده سازی سفارشات و برگشت محصولات ارسالی می گردد. حال با دریافت سفارشات به صورت پیامکی می توانید لیست منظمی از سفارشات تهیه کرده و به ترتیب به تمامی نیاز های مشتریانتان پاسخ دهید.
شما با راه اندازی ماژول پاسخگوی خودکار پیامک تبلیغاتی می توانید کاربرانتان را از دریافت پیامکشان مطلع نمایید تا نیازی به تماس تلفنی آنان جهت پیگیری وجود نداشته باشد. همچنین می توانید هنگام ارسال سفارش ، مبلغ سفارش را به همراه وضیعت سفارش به مشتریان خود ارسال نمایید.
با استفاده از این ماژول نیازی به گرفتن آدرس از مشتریانتان برای هر سفارش نبوده و تنها با دریافت پیامک می توانید به آدرس مخاطب که در دفترچه تلفن ذخیره نموده اید ، دسترسی داشته و سفارشاتتان را ارسال نمایید. همچنین با استفاده از ماژول ارسال پیامک از روی دفترچه تلفنامکان گروه بندی مشتریان برای شما وجود داشته و می توانید جهت جلب رضایت آنان برای هر گروه در بازه های زمانی متفاوت تخفیفاتی ویژه ارائه دهید و از طریق پیامک به آنان اطلاع رسانی نمایید.
با ارسال پیامکی این کوپن ها هم به مشتریان فعلی و هم به کسانی که تاکنون از شما خرید نداشته اند پیشنهاد خرید همراه با تخفیف را ارائه دهید. با ارائه این پیشنهادات و ارائه قیمت های منطقی و گاه پایین تر از سایر نانوایی ها و تبلیغ آن از طریق ارسال پیامک از مشاهده صف های طولانی ورود مشتریان به نانوایی خود شگفت زده خواهید شد!
نان فانتزی ها و دیگر نان های جدید موجود در نانوایی ها را به مشتریان ارسال کنید و آنها را در جریان تازه ترین نان های سنتی و …. قرار دهید. همچنین اطلاعات لازم در مورد زمان تحویل نان ها را به مشتریان ارسال کنید.
با ارسال پیامک مشتریان را از زمان و مبلغ تسویه حساب آگاه کنید . به مشتریان خود یادآوری کنید تا برای تسویه حساب اقدام کنند. حتی برای مشتریانی که خیلی وقت است از نقد شدنشان ناامید شده اید، پیامک یادآوری در سامانه تعریف کنید که ماهیانه به آنها، با ذکر مبلغ بدهی ، پیامک ارسال شود!
از طریق پیامک از مشتریان خوش حساب و یا از مشتریانی که به طور مداوم خریدار نان های نانوایی شما بوده اند تشکر کنید و خاطره ای خوش از کار خود به جا گذارید. این روش به شکل غیر مستقیم در جذب مشتری موثر است.
خاص ترین روز هر فرد روزی است که پا به این دنیا گذاشته، در این رقابت از بقیه نانوایی ها عقب نمانید، خیلی خاص است اگر شما بعنوان نانوا خاص مشتری خودتان ، برایش تبریک روز تولد بفرستید! یقین داشته باشید نام شما را از یاد نخواهد برد!
با استفاده از دستگاه کی پد و نرم افزار حرفه ای نصب شده بر روی آن، می توانید شماره موبایل مشتریانتان را از آنها دریافت نموده و در دفترچه تلفن سامانه پیام کوتاه خود ذخیره نمایید تا در هر زمان که برای اطلاع رسانی و ارسال پیامک تبلیغاتی به مشتریان به آنها نیاز داشتید از طریق ورود به پنل پیامک نانوایی و ماژول دفترچه تلفن، به آنها دسترسی داشته باشید.
کلام آخر
چنانچه شما هم صاحب یک نانوایی هستید و قصد دارید گامی نو برای رونق کسب و کارتان بردارید . پیشنهاد میکنیم از سامانه پیامکی ایران پیامک برای فعالیت خودتان استفاده کنید و بازخورد مثبت آن را در کوتاهترین زمان ممکن دریافت نمایید.
سامانه پیامکی ایران پیامک امکانات و ماژول های پیامکی ویژه ای را در اختیار شما میگذارد ، ابزارهای کاربردی این پنل باعث جذب و تبدیل مشتری به یک خریدار دائمی می گردد تا همواره خدمات بهتری ارائه بدهید.
در این مقاله در مورد کاربرد پنل پیامک برای عطاران و اینکه پنل اس ام اس برای عطاران چه مزایایی می تواند برای اداره یک عطاری داشته باشد بحث خواهیم کرد.
با پیشرفت تکنولوژی و ارتباطات روش های بازاریابی و تبلیغات سنتی مانند گذشته پاسخگو نیست و بازخورد مناسبی نخواهد داشت. در نتیجه نیاز است که کسب و کارها روش های تبلیغات و بازاریابی خود را همسو با تکنولوژی پیش ببرند. یکی از روش های تبلیغات نوین بازاریابی پیامکی با استفاده از پنل اس ام اس است. عطاری ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند و با تهیه یک سامانه پیام کوتاه ویژه عطاری می توانند علاوه بر تبلیغات و بازاریابی برای عطاری خود ارتباط موثرتری با مشتریان خود برقرار کنند.
وقتی حرف از پنل اس ام اس و سامانه پیامک به میان می آید همه به یاد ارسال پیامک انبوه جهت تبلیغات می افتند. اما اینکه با توجه به نوع کسب و کار چگونه پیامک تبلیغاتی ارسال کنیم که هدفمند باشد بسیار مهم است.
استفاده از پنل اس ام اس شرکت ایران پیامک با وجود ابزار هایی مانند ارسال پیامک هوشمند ، ارسال پیامک انبوه ، ارسال پیامک زماندار و ارسال پیامک بر اساس کد پستی برای ارسال پیامک تبلیغاتی به اقشار و اصناف دسته بندی شده ، بسیار تاثیرگذار خواهد بود.
یکی از قابلیت های سامانه پیامک که می تواند در تبلیغات پیامکی برای عطاری ها و عطاران مفید باشد، ارسال پیامک به تفکیک کد پستی می باشد. بر اساس ارسال پیامک به تفکیک کدپستی می توانید تبلیغات خود را در محدوده نزدیک به داروخانه محدود کنید.
یکی از راههای افزایش مشتری برای عطاری ها ، معرفی عطاری توسط عطار است. با معرفی عطاری شما توسط عطار حتی اعتماد مشتریان به عطاری شما نیز بیشتر خواهد شد. شما می توانید با ارسال پیامک انبوه به بانک شماره موبایل مشاغل شهر خود که در سامانه پیامک ایران پیامک موجود است از آن ها بخواهید که معرف عطاری شما باشند.
اگر شما در حوزه توضیع محصولات عطاری به صورت عمده کار می کنید می توانید با ارسال پیامک تبلیغاتی به سایر عطاری ها ، محصولات مورد نظر را معرفی کنید.
معمولا افراد وقتی از خدمات عطاری راضی باشند ترجیح می دهند همیشه از همان عطاری ، مواد مورد نیاز خود را تهیه کنند. زمانی که فردی به عطاری شما مراجعه می کند و محصولی را تقاضا می کند که در عطاری شما موجود نیست، می توانید نام و شماره تلفن فرد را ذخیره کنید و زمانی که محصول مورد نظر موجود شد به افرادی که متقاضی این محصول بوده اند پیامک ارسال کنید.
شاید در ابتدا این کار سخت بنظر برسد اما این را بدانید که قرار نیست شما به صورت فیزیکی شماره مشتریان را یادداشت کنید و احتمال گم شدن شماره ها وجود داشته باشد، بلکه با خرید یک پنل اس ام اس برای عطاری می توانید به راحتی شماره مشتریان را در دفترچه تلفن پیشرفته پنل اس ام اس در گروه های مجزا ذخیره نمایید. این کار باعث می شود که نام عطاری شما همیشه در ذهن مشتری زنده بماند و وجه تمایزی می شود بین شما و تمامی عطاری های سطح شهر.
پیامک ها در آن واحد به دست مشتریان می رسند، آن هم در زمان مناسب و مطلوب از طرف شما که پیام را ارسال کرده اید. هیچ جای سوالی وجود ندارد که آیا پیام به دست آنها رسیده است یا خیر.
سرویس های پیامکی و پنل اس ام اس برای عطاران قادر به صرفه جویی در هزینه ی کاغذ، هزینه ی چاپ و صدها هزینه ی دیگر در زمینه ی تبلیغات هستند. عطاری شما مطمئناً می تواند از سرویس ها پیامکی سود ببرد.
با استفاده از سرویس های پیامکی و پنل اس ام اس برای عطاران ارتباط شما با مشتریان بیشتر و رضایت مندی بیشتری را در پی خواهد داشت که خود موجب افزایش مشتری با استفاده از پیام ها می شوند.
پنل اس ام اس برای عطاران با توانایی قوی در ارتباط آسان با مردم می تواند رشد شما را سریع تر کرده و موجب بازدید بیشتر از وب سایت شما گردد .
همانطور که شما نیز می دانید تمامی افراد تخفیف گرفتن را دوست دارند، علی الخصوص اگر تخفیف در قیمت محصولات خاص باشد، برای آن تعداد از افرادی که عطاری شما را انتخاب کرده اند تا محصول مورد علاقه خود را تهیه کنند و در کمپین های تبلیغاتی عطاری شما عضو هستند ، تخفیفات و یا کوپن هایی را در نظر بگیرید و برایشان ارسال نمائید.
ممکن است این سوال برایتان پیش آمده باشد که مشتریان شما درباره ی محصولات عطاری شما چه نظراتی داشته باشند ، همچنین درباره ی آخرین بازدیدشان از وب سایت و یا عطاری شما چطور بوده است؟ برای فهمیدن پاسخ این سوالات می توانید از سرویس های پنل اس ام اس برای عطاری خود استفاده نموده و یک نظرسنجی پیامکی برگزار کنید.
آیا در حال بستن قرارداد های خاص و یا تازه ای در عطاری خود هستید؟ می توانید با ارسال پیام کوتاه به مشتریان عطاری آنها را از جزئیات این گونه امور آگاه سازید.
اگر بخواهید اخبار تازه ی عطاری را به اطلاع تمام مشتریان خود برسانید ، کار بسیار دشواری است. اما با استفاده از امکانات پنل اس ام اس برای عطاری ها و عطاران شما قادر خواهید بود تا تمام مشتریان خود را از اخباری که نیاز دارند مطلع بشوند آگاه سازید.
وفاداری مشتریان برای عطاری ها می تواند یک موفقیت بزرگ به حساب بیاید. کمپین تبلیغاتی خود را به راه بیاندازید و سپس میبینید که هزاران مشتری خواهند بود که شما را دوست دارند و به شما وفادار خواهند بود.
حرف آخر
همانطور که مشاهده کردید راه های بسیار زیادی وجود دارند که پنل پیامک در عطاری ها می توانند به کسب و کار عطاری کمک کنند. به طور قطع راه های دیگری نیز وجود دارند که به خوبی روش های بیان شده در متن بالا، پاسخگو خواهند بود. از تک تک آن ها استفاده کنید و پیش از آن که خودتان متوجه شوید، هزاران نفر برای عضویت در خبرنامه های شما و سرویس های پیامکی تان سر و دست می شکنند.