مدیر پیج

مدیریت پیغام ها

مدیر پیج

مدیریت پیغام ها

چگونه تبلیغات موفقی داشته باشیم؟

تبلیغات اصولی و بازاریابی رمز اصلی موفقیت در کسب و کار است. تبلیغات درست باعث جذب مشتری بیشتر خواهد شد.یک محصول متوسط با تبلیغات موفق تر از یک محصول قوی با تبلیغ ضعیف خواهد بود.قدرت تبلیغ نویسی را دست کم نگیرید و از جادوی کلمات و تاثیرشان در فروش غافل نشوید.

چگونه تبلیغات موفقی داشته باشیم؟

شاید شما هم صاحب کسب و کاری باشید که بر خلاف فعالیت و معرفی خود، و حتی با وجود مشتریان زیاد، هنوز نتوانستید به یک نام آشنا برای عموم مردم تبدیل شوید. ممکن است تصور کنید که به احتمال زیاد کالا یا خدماتی که ارائه می‌دهید، فاقدشایستگی لازم برای چنین نامی باشد، اما اشتباه می‌کنید. ناآشنا بودن مردم و کشتریان نهایی را به پای محصول‌ یا خط تولید خود نگذارید. شاید مقصر اصلی خود شما باشید که هیچ گاه با صداییی رسا و بلند نام کسب و کار خود و قدرت و مزیت هایش را فریاد نزده اید!در حقیقت تبلیغ، کوششی است برای بر قراری یک ارتباط متقاعد کننده، جهت تغییر یا ثبات نگرش قبلی افراد که بیانگر رفتار آینده آنها خواهد بود.ما در ادامه به روش هایی برای کسب موفقیت در انجام تبلیغات به شما معرفی خواهیم کرد.

[caption id="attachment_14553" align="aligncenter" width="614"] تبلیغات موفق تبلیغات موفق[/caption]

دغدغه‌های خریدار را نشانه بگیرید

یکی از روش های تبلیغات موفق دانستن دغدغه های مشتری هاست.در این آیتم، با یک مثال دیگر، به بیان دقت بالا در شیوه طراحی پیام می پردازیم.هنگامی که گروه هدف شما مادران هستند، باید پیام‌ تبلیغاتی خود را به گونه ای طراحی کنید که به سوالات اصلی آن‌ها پاسخ داده شود. بنابراین قبل از انجام هر کاری، قشر مشتری خود را بیشتر بشناسید و بدانید که ذهن زنان، آرام و لطیف است و ذهن مردان بر مبنای حساب دو دو تا چهار تا کار می‌کند، پس اگر بخواهید به یک خانم پیام بدهید، باید از قدرت عاطفه و نگرانی‌های احساسی‌ او کمک گرفت و اگر می‌خواهید یک مرد را تحت‌تاثیر قرار دهید، باید روی قوه استدلالی و توانایی های محاسباتی او، تمرکز کرد.

ساخت فرم نظر سنجی در وردپرس

آموزش رفع خطای Destination folder already exists در وردپرس

آموزش ثبت مکان در گوگل مپ با گوشی و کامپیوتر

بخش شصت و هفتم-روش های HTTP

آموزش نحوه اضافه کردن فایلهای با فرمت SVG در وردپرس

آموزش صادرکردن بلوکها در ویرایشگر گوتنبرگ برای استفاده در سایتهای دیگر

نحوه ایجاد بلوک قابل استفاده مجدد در ویرایشگر بلوک گوتنبرگ

افزونه WP Smush Pro وردپرس | افزونه حرفه‌ای فشرده ساز تصاویر اسماش پرو نسخه فارسی

آموزش رفع خطای ظاهر نشدن دکمه "Add Media" در وردپرس

تصویر باید سود و بهره عنوان را نشان دهد

سودی که در بخش عنوان بیان می شود باید با تصویر تبلیغات هماهنگی داشته باشد. اولین چیزی که در یک تبلیغ دیده می شود عکس تبلیغ است بنابراین عکس، مسئولیت سنگینی به عهده دارد. همین که عکس با عنوان هماهنگ باشد کافی است.

همین که عکس با عنوان هماهنگ باشد کافی است و مهمترین نکته نیز همین می باشد البته نکات ریز دیگری نیز در مورد عکس آگهی وجود دارد که به صورت خلاصه به آن ها میپردازیم. بهتر است از یک عکس بزرگ به جای چند عکس کوچک استفاده کنید چرا که این کار تاثیرپذیری آگهی شما را افزایش میدهد. اگر در زمان ارائه محصول هدیه ی رایگانی را نیز برای مشتریان خود در نظر گرفته اید، بهتر است آن را نیز در تصویر مورد استفاده قرار دهید.

با مخاطب همزبان شوید

هیچوقتسعی نکنید که به مخاطب فخر بفروشید و علم و درجه فهم خود را به رخ او بکشید. با او با زبانی نزدیک به زبان خودش صحبت کنید.اگر مخاطب شما یک خانم خانه دار است، سادگی او را نیز در نظر بگیرید، اگر مدرس دانشگاه است، سال‌ها تلاش او را در محیط‌های علمی نادیده نگیرید.به مخاطب اجازه دهیدکه خودش را جزئی از سازمان شما بداند و از این همزبانی لذت ببرد.

صفحه آرایی خوبی داشته باشیم

زمانی که صفحه آرایی خوبی داشته باشیم یعنی کاری کرده ایم تا نوشته های تبلیغات، برای چشم خواننده، چشم نواز باشد. این کمک می کند تا خواننده ترغیب شود تا ادامه تبلیغات را بخواند. سعی کنید خودتان را به جای مخاطبان قرار دهید و چند بار آگهی را بخوانید. به این نکته توجه کنید که آیا صفحه آرایی تبلیغات شما به گونه ای است که در هنگام خواندن آن احساس راحتی کنید.

اگر شما در هنگام خواندن و مشاهده تبلیغ خود احساس راحتی نکنید مطمئن باشید بخش زیادی از مخاطبان شما نیز همین احساس را خواهند داشت و این نکته را بدانید که مخاطبان چندان برای مشاهده یک تبلیغ صبور نیستند و اگر در هنگام مشاهده ان احساس ناخوشایندی داشته باشند خیلی سریع منصرف می شوند و مشاهده تبلیغ شما را نیمه تمام رها می کنند و مطمئناً بروز چنین حالتی جزء اهداف شما قرار ندارد. یک صفحه آرایی خوب باید تر و تمیز، چشم نواز، هماهنگ با اجزای دیگر، متناسب با اجزای دیگر و دقیق باشد.

تبلیغ نویسی حرفه‌ای با تکنیک ریسک معکوس

یکی از تکنیک‌های خیلی خوب در تبلیغ نویسی حرفه‌ای ، استفاده از تکنیک ریسک معکوس است، در حالت عادی خیلی از تبلیغات هستند که به اندازه کافی توجه کاربر را جلب کرده اند و پیشنهاد تخفیف خوبی نیز ارایه کرده اند اما خیلی از کاربران همچنان از آنها استقبال نکرده اند.

برخی از این کابران در واقع مایل به استفاده از این سرویس یا محصول بوده اند اما از آنجایی که سرویس‌ها و محصولات بی کیفیت زیادی وجود دارند، کاربران گاهی ترجیح می‌ دهند که ریسک نکنند، مخصوصا وقتی خیلی نیاز فوری به خدمت یا محصول شما ندارند و ترجیح می دهند این ریسک را به تعویق بیاندازند.

در این مواقع اگر بتوانیم کاری کنیم که به آنها اطمینان دهیم هیچ ریسکی وجود ندارد، می‌توانیم درصدی از این افراد را به خریدار تبدیل کنیم.

مثلا اگر شما در حال فروش یک آموزش هستید، می توانید به کاربر اطمینان دهید، در صورتی که این آموزش به شما کمکی نکرد بدون هیچ گونه شرط و شروطی، تمامی مبلغ به شما بازگردانده می شود.

مزیت دیگری که این روش دارد این است که به افراد نشان می‌هید که چقدر به محصول یا سرویس خود مطمئن هستید و این دید خوبی را در مشتریان نسبت به محصول یا سرویس شما ایجاد می کند

تبلیغ‌تان را محک بزنید

هیچ گاه نباید این تصور را از خود داشته باشید که پیام یا تصویری که طراحی کرده‌اید، همیشه موفقیت آمیز پیش می‌رود. گاهی ممکن است تبلیغ شما نتواند از پس مخاطبان سخت‌گیرش بر بیاید. پس برای بهبود آن، اول ببینید آگهی‌هایتان در دوره‌های قبل، چقدر بازخورد به همراه داشته‌ است و آنگاه برای تکرارشان اقدام کنید. شاید مجبور باشید شیوه تبلیغ‌ یا طراحی آن را اصلاح کنید و یا اینکه نیاز باشد که رسانه تبلیغاتی تان را تغییر دهید! پس فکر نکنید شکست یک تبلیغ، حتما به معنای شکست تمامی تبلیغات است.

هنوز مشکل دارید؟!

در نظرات مشکل خودتون رو مطرح کنید

اضافه کردن برند به محصولات در ووکامرس

سلام به الو پشتیبان خوش آمدید.در این مقاله به آموزش اضافه کردن برند به محصولات در ووکامرس می پردازیم.نشان دادن برند محصولات در ووکامرس این قابلیت را در اختیار شما قرار می دهد تا برای فروشگاه ووکامرسی خودتان که اقدام به فروش محصولات از برندهای مختلف شرکت‌های سازنده می‌کنید برند محصول را هم نمایش بدین تا به این طریق بتونید مشتری که قصد خرید یک محصول را داره و به برند خاصی هم تعصب داره جذب خودتون بکنید. مطمئنا فروش محصولات به صورت اینترنتی در زمینه محصولاتی که برندهای مختلفی اونو ارائه میدن کار دشواری هستش، چرا که شما ارتباط مستقیم و کلامی با مشتری ندارید که بخواهید به وی مشاوره در خرید محصول را بدین و تنها توضیحات محصول شما هست که اگر از قدرت کافی در ارائه توضیحات محصول داشته باشید میتونید فروش موفقی هم داشته باشید.

اضافه کردن برند به محصولات در ووکامرس 

طبق معمول قرار است در این مطلب شما را با یک افزونه قدرتمند و رایگان دیگر شگفت زده کنم، یکی از دلایل مهمی که بیشتر افراد به سراغ استفاده از وردپرس میروند وجود افزونه های وردپرس زیاد و با کیفیت آن است. تقریبا برای هر کاری در وردپرس یک افزونه وجود دارد، در ادامه شما را با افزونه ای دیگر از افزونه YITH آشنا خواهم کرد، این تیم قدرتمند ثابت کرده است که میتواند در زمینه ووکامرس بهترین افزونه ها را تولید کند و آنها را توسعه دهد.

چگونه می توان خطای Syntax error در WordPress را اصلاح کرد؟

نمایش ویدئو معرفی محصولات در ووکامرس

رفع مشکل عدم نمایش دکمه ها در ویژوال کامپوزر

فشرده سازی فایل های CSS و JavaScript در وردپرس

آموزش نحوه رفع مشکل آپلود تصویر در وردپرس

بخش شصت و سوم-صوتی و تصویری HTML

آموزش نحوه رفع خطای Maximum Execution Time Exceeded

آموزش نحوه رفع خطای RSS Feed

حمله DDOS چیست و چگونه باید از آن جلوگیری کنیم؟

افزونه YITH WooCommerce Brands Add-On

با استفاده از این افزونه میتوانید به سادگی برند های مورد نظر خود را به فروشگاه اضافه کنید و در انتهای محصول آن را نمایش دهید، برای نصب افزونه وارد بخش افزونه ها» افزودن شوید و نام YITH WooCommerce Brands Add-On را جستجو کنید ، سپس آن را نصب و فعالسازی کنید، سپس وارد بخش yith plugins»Brands شوید، در این بخش میتوانید تنظیمات افزونه را پیکربندی کنید.

اضافه کردن برند به محصولات در ووکامرس

تنظیمات افزونه:

در این قسمت مقدار بخش Brand label را میتوانید به برند ها تغییر دهید، تغییرات را ذخیره کنید و سپس وارد قسمتمحصولات شوید، مشاهده خواهید کرد که در این منو یک آیتم با عنوان ‌Brands اضافه شده است، بر روی آن کلیک نمایید تا برند های مورد نظر خود را ایجاد نمایید.

[caption id="attachment_14227" align="aligncenter" width="600"]اضافه کردن برند به محصولات در ووکامرس اضافه کردن برند به محصولات در ووکامرس[/caption]

اضافه کردن برند:

زمان نصب افزونه گزینه ی دیگری هم در منوی پیشخوان>محصولات، با نام Brand اضافه می شود که شما می توانید برند خود را در این مکان بسازید.

اضافه کردن برند به محصولات در ووکامرس

قابلیت های افزونه YITH WooCommerce Brands Add-On

  • ایجاد بنر برای هر برند تجاری
  • قابلیت ایجاد برند های تجاری
  • قابلیت نمایش برند تجاری در صفحه محصول
  • قابلیت تعیین موقعیت نمایش برندکه
  • قابلیت انتخاب نام و لوگو برای برند
  • قابلیت تعیین نمایش نام و یا لوگو
  • ابزارک برای نمایش برندهای تجاری در سایدبار
  • دارای ۹ کد کوتاه برای نمایش در سایت
  • قابلیت تعیین سایز لوگو برند
  • قابلیت افزودن نام برند به آدرس محصولات آن برند

[button color="blue" size="medium" link="http://downloads.wordpress.org/plugin/yith-woocommerce-brands-add-on.1.3.1.zip" icon="fas fa-download" target="true"]دانلود افزونه[/button]

[button color="black" size="medium" link="http://wordpress.org/plugins/yith-woocommerce-brands-add-on/" icon="far fa-eye" target="true"]مشاهده مشخصات[/button]

هنوز مشکل دارید؟!

در نظرات مشکل خودتون رو مطرح کنید

افزونه پیامک وردپرس و ماژول پیامک پرستا شاپ

افزونه پیامک وردپرس wordpress

کم نیستند افرادی که این روزها برای راه اندازی وب‌سایت و یا فروشگاه اینترنتی از وردپرس(wordpress) یا ووکامرس (woocommerce) استفاده می‌کنند، ما نمی‌خواهیم در مورد سیستم مدیریت محتوا (CMS) وردپرس با شما صحبت کنیم و می‌خواهیم برای افزونه‌ پیامک وردپرس و ووکامرس را معرفی کنیم و نحوه اتصال سایت وردپرس به افزونه‌های پیامکی وردپرس را در این مقاله به شما توضیح دهیم تا در نهایت سایتتان را به یک سیستم خودکار برای ارسال پیامک از طریق وردپرس و راه اندازی سیستم بازاریابی و جمع‌آوری بانک شماره موبایل مشتریان تبدیل کنید. پنل پیامکی آی نو تی در این مقاله همراه ما باشید تا روش اتصال افزونه پیامک وردپرس به پنل پیامک را به شما توضیح دهیم همچنین برای خرید پنل پیامک که قابلیت اتصال به وردپرس و ووکامرس را داشته باشد یک تخفیف ارزشمند برای شما در نظر گرفته‌ایم.

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟!

۹ صبح تا ۹ شب با شماره زیر تماس بگیرید


برای خرید پنل اس ام اس از کد تخفیف offword استفاده نمایید و ۳۰ درصد تخفیف بگیرید.

افزونه‌های پیامکی وردپرس

افزونه‌های پیامکی وردپرس کم نیستند، از انجایی که وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای محبوب است افزونه‌ پیامکی جانبی زیادی برای وردپرس ساخته شده است، در ادامه به برخی از پلاگین های پیامکی وردپرس اشاره میکنیم.

  • افزونه پیامک ووکامرس (ارسال پیامک به مشتری و مدیری سایت بعد از ثبت سفارش)
  • افزونه پیامک دیجیت وردپرس (ثبت نام کاربر و ورود با شماره موبایل و ارسال کدفعال سازی در وردپرس)
  •  افزونه پیامک گرویتی فرم gravity form (ارسال پیامک به مدیر و کاربر سایت بعد از تکمیل فرم تماس و…)
  •  افزونه پیامک EDD (ارسال پیامک به مشتری و مدیر سایت بعد از خرید از فروشگاه اینترنتی محصولات دانلودی)
  •  افزونه پیامک وردپرس (ایجاد خبرنامه پیامکی در وردپرس و ارسال پیامک به کاربران سایت)

خرید پنل اس ام اس با تخفیف ویژه

در مورد هر کدام از این افزونه‌های پیامکی وردپرس ما به طور مفصل در وبلاگمان توضیح داده ایم و اگر قصد مطالعه دارید،پیشنهاد میکنیم با کلیک روی اسم هر افزونه پیامکی توضیحات کامل را مطالعه نمایید اما در این مقاله میخواهیم به طور مقصل پیامک ابری در مورد افزونه پیامک وردپرس، راه اندازی یک سیستم خبرنامه پیامکی برای کاربران سایت وردپرس با شما صحبت کنیم، پس همراه ما باشید.


پلاگین پیامک وردپرس (WP SMS)


پلاگین پیامکی وردپرس که در مخزن وردپرس با نام WP SMS شناخته می شود، توسط مصطفی صوفی نوشته شده است، افزونه پیامک وردپرس در دو نسخه رایگان و نسخه پرمیوم (تجاری) عرضه شده است، در ایران اکثر وبسایت‌ها از نسخه رایگان افزونه پیامک وردپرس استفاده میکنند و خوشبختانه این افزونه پیامکی با مدیر پیامک سازگار است.

افزونه تجاری WP SMS در سایت https://wp-sms-pro.com عرضه شده است.

البته در اکثر موارد افزونه پیامک رایگان وردپرس جوابگوی نیاز شما می‌باشد و نیازی به خرید نسخه تجاری افزونه پیامکی وردپرس نمی‌باشد.

در ایران اکثر وبسایت‌ها از نسخه رایگان افزونه پیامک وردپرس استفاده میکنند و خوشبختانه این افزونه پیامکی با مدیر پیامک سازگار است

برخی ویژگی‌هایی افزونه پیامک وردپرس

  •  ارسال پیامک به تعداد دلخواه از سایت وردپرس پنل اس ام اس ابوموسی
  •  نمایش اعتبار شما پنل شما در سایت وردپرس
  •  ارسال نوتیفیکیشن در زمان ارسال پست جدید به کاربران سایت
  •  ارسال نوتیفیکیشن به کاربران سایت در زمان پاسخ‌گویی به دیدگاه
  •  ارسال نوتیفیکیشن به مدیر سایت در زمان ثبت نام کاربر جدید در سایت
  •  ارسال نوتیفیکیشن در زمان آمدن دیدگاه جدید و …

راهنمای فعال‌سازی افزونه پیامک وردپرس

برای اتصال وردپرس به پنل اس ام اس ابتدا می بایست یک پنل پیامکی خریداری کنید و بهتر است پنل خط خدماتی داشته باشد تا بتوانید به افرادی که دریافت پیامک تبلیغاتی را غیر فعال کرده اند پیامک اطلاع رسانی بفرستید. (برای خرید سامانه پیامک از مدیر پیامک با وراد کردن کدتخفیف wordpress هنگام خرید سامانه پیامک میتوانید ۳۰% تخفیف بهرمند شوید.)

حالا برای فعال سازی افزونه پیامک وردپرس و اتصال وردپرس به سامانه پیامکی ابتدا به مخزن وردپرس مراجعه نمایید و افزونه پیامک wp sms را جستجو نمایید، بعد از نصب و فعال سازی افزونه در منو وردپرس شما گزینه‌ای به عنوان پیامک افزوده می‌شود؛ با مراجعه به بخش تنظیمات می‌توانید تنظیمات مربوط به پنل پیامک وردپرس را انجام دهید تا اتصال سایت وردپرس شما به سامانه پیامک با موفقیت انجام شود.

فعال سازی

  1.  در گام اول در سربرگ اول با عنوان general، باید شماره موبایل مدیر سایت را وارد نمایید.
  2.  در سربرگ web service باید اطلاعات پنل اس ام اس مدیر پیامک را وارد نمایید، درگاه پیامک مدیر پیامک را انتخاب نمایید و شماره ارسال خط را ۱۰۰۰۲۰۴۰۰ قرار دهید. (این خط خدماتی بوده و پیامک شما به شماره‌های مسدود نیز ارسال می شود)
  3.  متن ارسال پیامک را از این بخش اضافه کنید، می‌توانید متن دلخواه برای پیامک مشخص نمایید تا در زمان اتفاقات مختلف به شما یا کاربران سایت شما پیامک ارسال شود. پنل اس ام اس در ابوموسی
  4.  بخش features مربوط به اعلانات نوشته‌ها می‌باشد، با مشخص کردن این بخش می‌تونید مواردی مانند اطلاع‌رسانی به کاربران سایت زمان ارسال مقاله جدید یا زمانی که به نظر کاربران در سایت پاسخ می‌دهید، افزونه پیامک وردپرس به صورت اتوماتیک، پاسخ دیدگاه را به کاربر اعلام نماید.
  5.  بخش notifications برای اعلان است، هر موردی که مد نظر شماست را می‌تونید با تیک زدن مشخص نمایید تا در زمان وقوع رخداد به‌صورت اتوماتیک از طریق پنل اس ام اس وردپرس برای شما یا کاربران سایت شما پیامک ارسال شود.

پنل پیامک  در ابوموسی اگر در نصب و فعال سازی wp sms به مشکلی برخورد کرده‌اید لطفا از طریق بخش نظرات مشکلتان را با ما در میان بگذارید (حتی اگر پنل پیامک را از جای دیگری تهیه کرده‌اید به شما کمک می‌کنیم که مشکل شما برای اتصال افزونه پیامک وردپرس به سامانه پیامکی برطرف شود)

افزونه ها در وردپرس

افزونه ها در وردپرس به معنای برنامه های جانبی کوچکی هستند که با اضافه کردن آنها به هسته اصلی، امکاناتی که به صورت مستقیم قابلیت استفاده نداشتند، در دسترس قرار خواهند گرفت.

بر اساس آمار گرفته شده، سیستم مدیریت محتوای WordPress پس از جوملا، دومین CMS فراگیر و در حال استفاده در دنیا می باشد که با توجه به سادگی و هسته قدرتمند این سیستم، در ایران نیز نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب نموده است.

از جمله افزونه های پرطرفداری که مدیران سایتها تمایل به استفاده از آن در سایت خود دارند، افزونه ارسال پیام کوتاه از مدیرپیامک است که با توجه به نحوه استفاده شما، کاربردهای مختلفی برای شما خواهد داشت. ابر پیامک

با توجه به ایجاد ساختارهای اصلی برای اتصال پنل پیامک  به هرگونه سیستم مدیریت محتوا و برای راحتی کاربران محترم، تمامی افزونه های مورد نیاز به ترتیب کاربرد و محبوبیت توسط واحد فنی  نوشته و تولید خواهد شد. یکی از نخستین افزونه هایی که توسط تیم فنی مدیرپیامک پیاده سازی و اجرا شده است و در حال حاضر در دسترس تمامی کاربران می باشد، افزونه وردپرس می باشد.

پنل پیامک ابوموسی شما با مراجعه به بخش خدمات مشتریان سایت و گزینه افزونه ها در پنل خود اقدام به دریافت و استفاده از آن در سایت خود نمایید.

این افزونه با یک ساختار ساده، امکان ارسال پیامک را برای شما فراهم می نماید.

اتصال پنل اس ام اس به وردپرس با wp sms

ارسال پیامک انبوه به ابوموسی امروز بنا به درخواست بسیاری از کاربران آموزش اتصال پنل اس ام اس به وردپرس را ارائه می دهم. از این طریق به راحتی میتوان به طور مستقیم در وب سایت خود اس ام اس ارسال و دریافت کنید.

نحوه کار با افزونه wp sms

یکسری مراحل اولیه را باید انجام دهید با ما همراه باشید. در مرحله اول یک وب سرویس تهیه کنید و سپس در پنل، ماژول یا افزونه مدیریت محتوا وردپرس(wp sms) و مدیریت محتوا ووکامرس(persian woocommerce) را دانلود کنید و در پنل پیشخوان وردپرس در بخش افزونه ها، افزونه را  نصب و فعال سازی کنید.

در بخش تعرفه ها> تعرفه خرید و دریافت پنل، پنل را خریداری کنید سپس نام کاربری و رمز عبور پنل را دریافت می‌کنید، وارد پنل کاربری خود، قسمت منو اصلی> آزمایشگاه شوید و افزونه گفته شده را دانلود نمایید. در آخر وارد پیشخوان وردپرس شوید و افزونه هایی که دانلود کردید را نصب و راه اندازی کنید.

پس از منو تنظیمات وردپرس گزینه “پیامک” یه پیشخوان اضافه شده است. وارد صفحه پیامک> تنظیمات شوید. دستگاه ثبت شماره مشتری در این بخش ۵ تب وجود دارد، در تب عمومی شماره موبایل خود و کد کشور را وارد و ذخیره کنید. مهم ترین بخش تب درگاه است، اطلاعات وب سرویس که تهیه کردید، نام کاربری و کلید api و رمز api را وارد کنید(همان نام کاربری و رمز عبور پنل است) و در آخر صفحه، تیک گزینه های نمایش نوار ابزار مدیریت و نمایش در ارسال پیامک را بزنید تا پیام ها در نوار ادمین وردپرس نمایش داده شود.

ارسال پیامک تبلیغاتی به ابوموسی در تب بعدی(امکانات) میتوانید فیلد شماره موبایل به بخش کاربران> شناسنامه شما، اضافه کنید. همچنین در تب اطلاع رسانی، میتوانید زمانی که نوشته ای تازه، دیدگاه تازه، نام نویسی کاربر جدید، ورود کاربر به سایت رخ میدهد پیغامی دریافت کنید، متن پیام را در کادرهای مربوط به هر بخش نوشته و ذخیره کنید.


با کد تخفیف offword از سایت مدیر پیامک با تخفیف ۳۰درصدی پنل اس ام اس تهیه نمایید. خرید پنل اس ام اس از مدیر پیامک به صورت آنی می باشد و خط خدماتی رایگان نیز ارائه می گردد. همچنین ارسال پیامک انبوه با سیم کارت نیز در پنل موجود می باشد در صورتی که نیاز به مشاوره و راهنمایی داشتید با شماره  تماس بگیرید.



ماژول پیامک پرستا شاپ prestashop

ارسال پیامک انبوه در ابوموسی ماژول پیامک پرستا شاپ یک نرم افزار متن‌باز و رایگان و قدرتمند جهت راه اندازی فروشگاه اینترنتی است که با زبان Php نوشته شده‌است و از MySQL پشتیبانی می‌کند، یکی از قابلیت‌هایی که می‌توانید به فروشگاه ساز پرستاشاپ اضافه نمایید، ارسال پیامک از طریق پرستا شاپ به صورت خودکار از طریق ماژول پیامک پرستاشاپ است. برای این‌کار ابتدا می‌بایست یک پنل اس ام اس تهیه نمایید و پرستاشاپ را به پنل اس ام اس متصل نمایید. با ما همراه باشید تا به شیوه نصب و راه اندازی ماژول پیامکی پرستاشاپ مسلط شوید.


امکانات پلاگین پیامک پرستاشاپ


اطلاع رسانی ها

    • ارسال پیامک در هنگام ثبت نام سامانه پیامک در ابوموسی
    • ارسال پیامک در زمان ثبت سفارش
    • کنترل ارسال یا عدم ارسال سفارش های رایگان
    • ارسال پیامک به کاربران عضوی شماره موبایل خود را وارد کرده اند.
    • امکانات ویژه ارسال پیامک انبوه و تکی به شماره های دلخواهی که شما وارد میکنید. پنل پیامک سیمرغ


راهنمای نصب افزونه پیامکی پرستاشاپ


مرحله اول نصب

از منوی افزونه ها وارد صفحه ماژول اس ام اس پرستاشاپ شده و بعد از دانلود آن به محیط مدیریت پرستاشاپ رفته و با کلیک بر روی افزودن یک ماژول جدید افزونه مدیرپیامک را بارگذاری و فعال نمایید.

مرحله دوم تنظیمات

سامانه پیامک ابوموسی از منوی ماژول ها> ماژول ها وارد صفحه ماژول ها شده و افزونه مدیرپیامک را جستجو کردن و وارد تنظمیات افزونه وشوید سپس کلید شناسایی (API-KEY) و شماره ارسال کننده و شماره مدیر را وارد نموده و تغییرات را ذخیره نمایید.

اطلاع رسانی رویداد ها

سامانه پیام کوتاه در ابوموسی برای اطلاع رسانی بهتر رویدادها میتوانید از کد کوتاه درون متن اطلاع رسانی استفاده نمایید.
برای مثال یک نمونه از متن اطلاع رسانی قبل و بعد از جایگذاری بصورت زیر است:

یک سفارش جدید
( %order_reference% )
به مبغ
%order_price%
ثبت شده است

یک سفارش جدید
( ۱۲۵۴۱ )
به مبغ
۱۲۵۰۰۰ ریال
ثبت شده است


خرید پنل اس ام اس با تخفیف ویژه

تغییر متن ارسال پیامک در فروشگاه ساز پرستاشاپ

پیامک تبلیغاتی در ابوموسی با ورود به بخش ماژول‌ها> ماژول ها و سرویس ها > ماژول جامع پیامک > تنظیمات متن ارسالی می توانید متن پیامک را به دلخواه خودتان تغییر دهید.

تنظیمات ماژول پیامک پرستاشاپ

بعد از خرید پنل اس ام اس از مدیر پیامک، تیکت پشتیبانی ارسال نمایید تا افزونه پیامک پرستاشاپ به‌صورت رایگان برای نسخه‌ (۱٫۶ و ۱٫۷) برای شما ارسال شود.

بعد از نصب افزونه پیامک پرستاشاپ در سایت خودتان، برای تنظیمات پلاگین پیامک پرستاشاپ به بخش سرویس‌ها و ماژول‌ها > ماژول جامع پیامک مراجعه کنید.

در این مرحله برای ویرایش ماژول ارسال پیامک گزینه configure را کلیک کرده و وارد تنظیمات می‌شویم.

در بخش تنظیمات پنل مشخصات خود را وارد نمایید.

  • نام درگاه پیامک : modirpayamak انتخاب نمایید.
  • نام کاربری: نام کاری ورود به سامانه پیامک
  • رمز : رمز ورود به سامانه پیامک
  • خط ارسال اس ام اس را خط خدماتی ۱۰۰۰۲۰۴۰۰ قرار دهید تا پیامک شما از فیلتر بلک لیست عبور کند.

حال در این بخش تنظیمات ماژول افزونه را پس از تکمیل ذخیره نمایید ماژول پیامک پرستا شاپ برای استفاده آماده است.


ارسال پیامک دستی از پرستاشاپ

تبلیغات پیامکی در ابوموسی برای آن‌که مطمئن شوید تنطیمات پیامک به درستی انجام شده است با مراجعه به تب ارسال دستی، شماره موبایل خودتان را وارد نمایید و با نوشتن متن پیامک دلخواه دکمه ارسال اس ام اس را فشار دهید، پیامک تست می‌بایست به سرعت به دست شما برسد.

لازم به ذکر است این افزونه با ماژول ثبت نام با شماره موبایل در پرستاشاپ به صورت کامل سازگار است و شما می‌توانید از سامانه پیامکی مدیر پیامک برای ثبت نام با شماره موبایل و تایید شماره موبایل در پرستا شاپ استفاده نمایید و به کمک خط خدماتی بدون سفته که در اختیار شما قرار می‌گیرد مطمئن هستید پیامک کد تایید شما برای همه ارسال می‌شود.

چرا ماژول پیامک برای فروشگاه‌های اینترنتی پرستاشاپی نیاز است؟

پرستاشاپ (PrestaShop) یکی از فروشگاه سازهای محبوب در سراسر جهان و ایران است. از نیازهای مهم یک فروشگاه آنلاین برای جذب رضایت و کسب اعتماد مشتری، آگاه‌ سازی وی از روند سفارش است. آگاه سازی از طریق ایمیل و پیامک و تلگرام و… باعث کاهش ابهام و استرس ناشی از احتمال کلاه برداری یک فروشگاه اینترنتی می‌شود. اطلاع رسانی از طریق پیامک سریع‌ترین و موثرترین راه در بین راه‌های آگاه سازی است. چون مشتری سریع و بدون هیچ زحمت و هزینه‌ای از لحظه خرید تا تحویل کالا از روند سفارشش با خبر است و نیازی به اتصال به اینترنت یا وارد کردن نام کاربری و رمز عبور ایمیل برای مشاهده یک پیام آگاه ساز فروشگاه ندارد.

تبلیغات پیامکی به ابوموسی از همین رو مدیر پیامک ماژول پیامک پرستاشاپ را ایجاد و منتشر کرده‌ است. پس از انتشار نسخه یک این ماژول و بازخوردهایی که داشت هم‌اینک نسخه ۲ این ماژول با قابلیت‌های بیشتر و کاربرپسندتر به رایگان در اختیار شما می‌باشد. ماژول اس‌ام‌اس رنگینه برای پرستاشاپ، برای اینکه به این مرحله برسد توسط چندین فروشگاه آنلاین پرستاشاپ و معتبر تست شده و بر اساس گزارش‌ها و ایده‌های آنها توسعه پیدا کرده است.

ماژول پیامک پرستا شاپ

بدون شک ماژول پیامک رایگان پرستاشاپ یکی از قدرمتند ترین و حرفه ای ترین فروشگاه ساز های دنیا می باشد که بسیار گسترده است .

این فروشگاه ساز کاملا بر پایه اینترنت طراحی شده است و می توانید با نصب آن بر روی هاست لینوکس از امکانات این فروشگاه ساز حرفه ای استفاده نمایید ، توسط این فروشگاه ساز فوق حرفه ای می توانید محصولات و خدمات خود را قیمت گزاری کنید و در سایت نمایش دهید ، توسط ریز ابزارک ها مانند ماژول ها و امکانات فرعی این نرم افزار می توانید بدون نیاز به هیچگونه کد نویسی محصولات خود را در سایت قرار دهید و تجارت آنلاین خود را آغاز نمایید .

برخی از امکانات این سایت ساز به صورت زیر می باشد ….

این سیستم فروشگاه ساز در سال های ۲۰۱۰ و ۲۰۱۱ و ۲۰۱۲ و ۲۰۱۳ ، ۲۰۱۴ موفق به دریافت جایزه بهترین فروشگاه ساز جهان شده است ، مهمترین ویژگی این فروشگاه ساز opensource بودن آن است و با استاندارد های بالای کدنویسی بسیار قوی که دارد و سیستم seo پیشرفته به کار رفته در این فروشگاه ساز می توانید به راحتی از رقیبان خود پیشی بگیرید و به صورت بومی و صد در صد فارسی رای مشتریان نصب می شود . افزونه پیامک رایگان پرستاشاپ

امکانات ماژول ارسال پیامک پرستاشاپ

مدیریت ارسال پیامک در زمان های خاص

  • ارسال به مدیر در زمان ثبت سفارش
  • ارسال به مشتری در زمان ثبت سفارش
  • ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی در جزیره ابوموسی
  • ارسال به مدیر در زمان ثبت سفارش رایگان
  • ارسال به مشتری در زمان ثبت سفارش رایگان
  • ارسال به مدیر در زمان به روز رسانی سفارش
  • ارسال به مشتری در زمان به روز رسانی سفارش
  • ارسال به مدیر در زمان ثبت نام مشتری
  • ارسال پیامک به مشتری در زمانی که مشتری عضو می شود
  • ارسال پیامک به مشتری زمانی که کد تخفیفی را استفاده کرد
  • ارسال کد رهگیری پستی سفارش به مشتری
  • ارسال پیام به مشتری بعد از تغییر گذرواژه  پنل اس ام اس مخابرات

تنظیمات ارسال پیامک به مشتریان در وضعیتهای مختلف سفارش

  • منتظر پرداخت
  • پرداخت تایید شده
  • در حال آماده سازی
  • ارسالشده
  • به دست مشتری رسیده
  • لغو شده
  • بازگشت وجه
  • خطای پرداخت
  • و تمامی وضعیت‌های ساخته شده دیگر پنل اس ام اس در تهران

ارسال دستی اس ام اس به شماره های دلخواه

  • ارسال پیام دلخواه به کاربر خاص
  • ارسال پیام دلخواه به تعدادی شماره
  • ارسال پیام دلخواه به تمامی مشتریان پنل اس ام اس در شیراز
  • ارسال پیامک تست از بخش مدیریت برای بررسی عملکرد ماژول اس ام اس پرستا شاپ
  • امکان ارسال با شیوه عادی یا الگو (ارسال سریع با pattern)

تنظیم متن پیامکها در وضعیتهای مختلف

  • قابلیت ویرایش تمامی پیام‌های خودکار
  • ارسال پیامک تبلیغاتی در ابوموسی
  • قابلیت تنظیم متن دلخواه برای هر وضعیت سفارش
  • امکان استفاده از متغیرها برای درج شناسه سفارش و اطلاعات مختلف مشتری
  • امکان تعیین قالب برای حالت الگو (ارسال سریع با pattern)

اگر برای اتصال پرستاشاپ به سامانه پیامک به مشکلی برخورد کرده‌اید لطفا در بخش نظرات، مشکل خودتان را برطرف کنید تا به شما کمک کنیم بتوانید مشکل شما برطرف شود. (حتی اگر پنل اس ام اس را از جای دیگری خریداری کرده‌اید ما به شما کمک می‌کنیم تا مشکلتان برطرف شود)بهترین افزونه پیامک پرستاشاپ


نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟!

۹ صبح تا ۹ شب با شماره زیر تماس بگیرید


برای خرید پنل اس ام اس از کد تخفیف offpresta استفاده نمایید و ۳۰ درصد تخفیف بگیرید.

خرید پنل اس ام اس با تخفیف ویژه

با کد تخفیف offpresta از سایت مدیر پیامک با تخفیف ۳۰درصدی پنل اس ام اس تهیه نمایید. خرید پنل اس ام اس از مدیر پیامک به صورت آنی می باشد و خط خدماتی رایگان نیز ارائه می گردد. همچنین ارسال پیامک انبوه با سیم کارت نیز در پنل موجود می باشد در صورتی که نیاز به مشاوره و راهنمایی داشتید با شماره  تماس بگیرید.

بازاریابی ویروسی چیست؟

در این مقاله به معرفی بازاریابی ویروسی می پردازیم. بازاریابی ویروسی با تبدیل شبکه اینترنتی مشتریان و مشترکان به ماشین های بزرگی که خبرها را دهان به دهان پخش می کنند، شرکت را در معرض دید همه قرار می دهد.

بازاریابی ویروسی چیست؟

بازاریابی ویروسی یکی از استراتژی‌های تبلیغاتی مبتنی بر شبکه‌ی عصبی است که از قدرت شبکه‌های اجتماعی برای ترویج یک محصول استفاده می‌کند. نام آن به نحوه انتشار اطلاعات درباره محصول با افراد دیگر در جامعه یا شبکه‌های اجتماعی اشاره دارد.

بازاریابی ویروسی

پایه ی بازاریابی ویروسی در انتشار اطلاعات از طریق دهان به دهان است، اما فناوری‌های مدرن اجازه می‌دهد که تاثیر ویروسی بسیاری از بسترهای مبتنی بر اینترنت را در بر بگیرد. بازاریابی ویروسی معمولاً به مخاطبان خود ارزشی چون حق انتخاب می‌دهد. این جذبه می‌تواند چیزی به سادگی یک آهنگ یا بازی سرگرم‌کننده باشد. هر چه محتوای آگهی عمیق‌تر باشد، مردم بیش‌تر تشویق می‌شوند که برای انتقال مفهوم پیام به دیگران، آن را به اشتراک بگذارند.

مقصود بازاریابی ویروسی

پخش پیام یا داستانی در مورد برند میان مردم به هر تعداد ممکن است، بدون هیچ گونه هزینه ای در حقیقت این نوع بازاریابی مانند ویروس خود را تکثیر می‌کند و مشتری منتشرکننده ی آن است. متداول‌ترین روش برای انجام این نوع بازاریابی شبکه ی اینترنتی است که با افزایش تعداد کاربران اینترنت، ارزش آن روز به روز افزایش بیش‌تری می‌یابد. خریداران کالا و خدمات به صورت آنلاین دائماً در حال توسعه ی شبکه ی خود هستند و بیش‌تر ازگذشته به سایر خریداران برای یادگیری و یا توصیه ی محصولات و خدمات جدید متکی هستند.

آغاز یک طرح بازاریابی ویروسی اثربخش، مستلزم ارایه ی یک دلیل یا انگیزه ی قوی به افراد است تا آن‌ها را تشویق به ارسال پیام و یا تبلیغ مورد نظر به دوستان و اطرافیانشان کند. به طور مثال طنزها و لطیفه‌ها اغلب بسیار سریع از فردی به فرد دیگر انتقال پیدا می‌کند، صرفاً به این دلیل که بامزه و خنده‌ هستند. بنابراین کلید موفقیت در آخر در دست بازاریابان است چرا که آن‌ها باید با ارایه ی ایده‌ها و تشویق خلاقانه، انگیزه ی لازم را به افراد برای ارسال پیام مورد نظر به دیگران بدهند. یک ایده ی جالب توجه، به عنوان مشوق می‌تواند مشتریان را تشویق کند تا برای توصیه ی محصول و یا نام تجاری مورد نظر با هم ارتباط برقرار کنند.

انواع بازاریابی ویروسی

ویروسی ارزشی

در این نوع  تجربیات با کیفیت خود را با دیگران سهیم می‌شوند. مثلا فرد اول محصولی را امتحان می‌کند و آن را خوب می‌یابد، پس او به فرد دوم می گوید که او هم این محصول را امتحان کند. در این حالت محصولات می بایست به اندازه کافی خوب باشند تا منجر به ترغیب افراد شوند. در واقع استفاده از این جمله که "این موضوع را برای دوستان خود به‌ صورت رایگان ارسال کنید" یک محصول را ویروسی نمی‌کند، بلکه آنها فقط به استفاده‌کنندگان اجازه می‌دهند تا درباره محصولات خوب با دیگران صحبت کنند.

ویروسی حیله‌ای

افراد بخاطر چیزهای زیادی،بوسیله تشویق دیگران سعی در فروش محصول می‌کنند. فرد اول تلاش می‌کند تا فرد دوم را راضی کند که محصول را امتحان کند،چون ممکن است در صورت استفاده فرد دوم از آن محصول، فرد او پاداشی دریافت کند. در این حالت استفاده‌کننده بایستی احساس کند که پاداش ارزشمند است و این که محصولات به اندازه کافی خوب باشند که برای نارضایتی احتمالی دیگران بتوان ریسک کرد. به عبارت ساده، زمانی که محصولات به اندازه کافی با کیفیت نیستند، افزودن پاداش ممکن است منجر به واکنش شدید استفاده‌کننده در برابر فروش شود.

ویروسی حیاتی

افراد می‌خواهند تا در تجربیات خود با کسانی شریک شوند که به محصولات معین و ویژه‌ای نیاز دارند. فرد "الف" می‌خواهد در تجربه یک محصول با فرد "ب" شریک شود و فرد "ب" نیاز به محصول دیگر دارد و ... نرم‌افزار آکروبات و سایت ای - بی مثالهایی از این دسته‌اند. در این حالت استفاده‌کننده بایستی احساس کند که آن تجربه و محصول ارزشمند است تا علاوه بر ایجاد تغییر در خود شخص، دلیلی برای ارسال آن به دیگران نیزداشته باشد.

ویروسی ناخوشایند

افراد به دیگران درباره تجربیات منفی خود هشدار می‌دهند. فرد اول محصول را امتحان می‌کند و درمی‌یابد که محصول خیلی بدی است سپس او مانع استفاده فرد "ب" از این محصول می‌شود. کسی که محصولاتی با کیفیت پایین ایجاد می‌کند که مطابق با نظر و سلیقه استفاده‌کننده نیست یا محصولاتی که استفاده‌کننده حالت مزورانه‌‌ای را در آن محصول مشاهده می‌کند، این نوع ویروس را ایجاد می‌کند.

بخش شصت و ششم-پیام های HTTP

بخش شصت و پنجم-کدگذاری url در HTML

آموزش جستجو و رفع کوئری های کند در دیتابیس وردپرس

بهترین روش های تجزیه و تحلیل رقبا در کسب و کارهای اینترنتی

آموزش رفع مشکل خروج ناخواسته از سایت وردپرس

افزونه های ضروری برای هر سایت وردپرسی

آموزش رفع خطای Missed Schedule Post در ۳۰ ثانیه

بخش شصت و چهارم-مجموعه کاراکترهای HTML

رفع خطای ۴۱۳ Request Entity Too large در وردپرس

استراتژی‌های بازاریابی ویروسی

ویدئو بسازید

یکی از روش های موثر در بازاریابی ویروسی ویدئو است چون مخاطبان را با محصولات و خدمات درگیر می‌کند. یک ویدئوی آموزشی یا سرگرم‌کننده تهیه کنید و در سایت‌هایی مثل یوتیوب یا سایر سایت‌های به اشتراک‌گذاری ویدئو منتشر کنید. زمانی که ویدئوی شما از نظر شخصی جالب و مفید باشد آن را با دوستانش نیز در میان خواهد گذاشت و به این ترتیب ممکن است در سراسر اینترنت منتشر شود. هرقدر یک ویدئو جنبه آموزشی یا سرگرمی بیشتری داشته باشد، پرطرفدارتر خواهد بود.

فعالیت در شبکه‌های اجتماعی 

حقیقت این است که امروزه یک برند با عدم فعالیت در شبکه‌های اجتماعی مثل فیسبوک، توییتر، لینکدین و... نمی‌تواند به موفقیت‌های بزرگ دست پیدا کند.هنگامی که افراد تأثیرگذار یک صنعت محصولی را تبلیغ می‌کنند، مخاطبان بیشتری را به سمت یک برند جذب خواهند کرد. اینفلوئنسرهای صنعت خود را پیدا کنید و محصول یا خدمات خود را در اختیار آن‌ها قرار دهید. سپس از آن‌ها بخواهید که در صورت تمایل تجربه خود را با مخاطبان در میان بگذارند. این افراد فالوئرهای زیادی دارند و به دیده شدن برند شما کمک می‌کنند.و همینطور اگر محصول شما توسط افراد متخصص و باتجربه توصیه شود تأثیر خوبی روی مخاطبان خواهد داشت.

کار غیرمنتظره انجام دهید

اگر می‌خواهید توجه مخاطبان را جلب کنید باید یک کار غیرمنتظره و جدید انجام دهید. مردم زمانی که احساس کنند سوژه یک کار قدیمی است هرگز سراغ آن نخواهند رفت. بزرگ و جالب نشان دادن یک محصول کاری است که همه برندها برای تبلیغ محصولات خود انجام می‌دهند. به فکر ایده‌های جدید باشید.

قابلیت اشتراک‌گذاری را افزایش دهید

دوری کردن از افراد سرماخورده، لمس نکردن چشم، دهان و بینی و شستن مرتب دست‌ها از جمله نصیحت‌هایی هستند که برای جلوگیری از سرماخوردگی توصیه می‌شوند. درواقع ویروس‌ها زمانی منتشر می‌شوند که شرایط انتقال آن‌ها میان افراد مهیا شده باشد. به همین ترتیب در بازاریابی ویروسی نیز پیغام یا محتوای شما باید راحت‌تر دانلود شده و به اشتراک گذاشته شود.

مخاطبان مناسب را پیدا کنید

اولین قدم برای راه‌اندازی کمپین بازاریابی ویروسی این است که ببینید مخاطبان هدف شما چه کسانی هستند و در کدام شبکه‌های اجتماعی بیشتر فعالیت می‌کنند. هیچ تبلیغی خود به خود ویروسی نمی‌شود و باید علاوه بر جذابیت، پیغام صحیحی را به دیگران منتقل کند. به همین دلیل است که انتخاب یک کانال صحیح برای تبلیغات اهمیت بیشتری پیدا می‌کند زیرا می‌تواند پیغام شما را به دست مخاطبان مناسب برساند. به‌عنوان مثال اگر مخاطبان هدف شما خانم‌های مجرد بین ۱۸ تا ۲۴ سال هستند شبکه اجتماعی پینترست محل مناسبی برای تبلیغات شما است زیرا ۸۰ درصد کاربران این شبکه اجتماعی را خانم‌های جوان تشکیل می‌دهند.

هنوز مشکل دارید؟!

در نظرات مشکل خودتون رو مطرح کنید

FTP چیست؟ نحوه استفاده از FTP برای بارگذاری فایل ها در وردپرس چگونه است؟

با عرض سلام به شما عزیزان، با توجه به اینکه برای رفع بسیاری از خطاها در وردپرس نیاز به استفاده از FTP هست، امروز و در این مقاله قصد دارم به ارائه آموزشی کوتاه و نسبتا جامع در رابطه با نحوه استفاده از FTP برای بارگذاری فایل ها بپردازم.

استفاده از WordPress گاهی و به خصوص زمانی که شما مرتکب خطایی شده‌اید و وب سایت را روی خودتان قفل کرده‌اید، می تواند بسیار دشوار باشد. در چنین وضعیتی، تعداد محدودی از گزینه ها برای تشخیص خطا و تغییرات لازم در فایل های وردپرس شما وجود دارد که FTP بهترین آنها است.

آنچه در این مقاله خواهید خواند:

  • FTP چیست؟
  • چگونه FTP را راه اندازی کنیم؟
  • نحوه استفاده از FTP برای آپلود فایل ها در وردپرس چگونه است؟

بیایید با فهم اولیه FTP شروع کنیم:

 FTP چیست؟

پروتکل FTP یا پروتکل انتقال فایل برای انتقال فایل ها از یک کامپیوتر به یک کامپیوتر دیگر در وب استفاده می شود. معمولا هنگامی که کاربران وردپرس را در وبلاگ خود نصب می کنند، می توانند از FTP برای بارگذاری فایل های لازم وردپرس مانند تصاویر، فیلم ها، تم ها، افزونه ها و غیره از رایانه هایشان به سرور استفاده کنند.

انتقال فایل با استفاده FTP از طریق سرویس گیرنده FTP انجام می شود. این نرم افزاری است که بر روی کامپیوتر شما اجرا می شود و به شما کمک می کند تا از هر سرور از راه دور فایل ها را ارسال و دریافت کنید. برخی از رایج ترین FTP Client ها که توسط کاربران وردپرس استفاده می شوند عبارتند از: WS_FTP، CuteFTP، FileZilla، SmartFTP و غیره

 نحوه تنظیم و استفاده از FTP 

برای اینکه FTP بر روی رایانه تان کار کند شما نیاز به اتصال به اینترنت فعال دارید. اغلب، انتقال فایل بسیار کند است و طول می کشد تا به پایان برسد، بنابراین قبل از شروع فرآیند، سرعت اینترنت را بهتر بررسی کنید. پس از انجام این کار، نکات زیر را برای تنظیم FTP دنبال کنید:

یک برنامه FTP Manager Client را بر روی رایانه خود دانلود کنید. ما FileZilla را به عنوان مثال در اینجا استفاده می کنیم تا نشان دهیم که انتقال فایل ها از سیستم شما به هر سرور از راه دور چقدر آسان است.

داشبورد FileZilla به دو بخش تقسیم می شود: سمت راست پنجره، تمام فایل های ذخیره شده در وب سرور را نشان می دهد و سمت چپ پنجره، فایل های روی کامپیوتر شخصی شما را نشان می دهد.

تنظیم FTP - FileZilla2

روی گزینه "Files" در گوشه سمت چپ داشبورد کلیک کنید و "Site Manager" را انتخاب کنید.
در جعبه pop up که بعدا ظاهر می شود، روی «New Site» کلیک کنید و اطلاعات مورد نیاز مانند نام میزبان، پورت، نام کاربری و رمز عبور را وارد کنید.

FileZilla-New-Site

اگر رمز عبور و شناسه تان را نمی دانید، می توانید برای شناسه و رمز ورود FTP خود با میزبان وب تان تماس بگیرید.
پس از وارد کردن تمام اطلاعات روی connect کلیک کنید.

تا اینجای کار شما FTP را با موفقیت در کامپیوتر خود نصب کردید و باید چگونگی استفاده از FTP را یاد بگیرید.

 چگونه می توان از FTP برای بارگذاری فایل ها به وردپرس استفاده کرد؟

پس از تنظیم FTP، می توانید آن را برای انتقال فایل ها بین کامپیوتر خود و هر سرور راه دور استفاده کنید. در اینجا چگونگی انجام این کار را بدون هیچ مشکلی توضیح می دهیم:

به داشبورد وارد شوید و تمام فایلهای سیستم خود را در سمت چپ و تمامی فایلهای وب سرور را در سمت راست پیدا کنید.

برترین موتورهای جستجو کدامند؟

خطای ۵۰۲ چیست؟ رفع خطای 502 Bad Gateway

رفع خطای ۴۲۹ Too Many Requests در وردپرس

بخش شصت و دوم-بوم مرجع HTML

رفع مشکل جاوا اسکریپت Render Blocking در وردپرس

آموزش رفع خطای Failed to Open Stream وردپرس

رفع خطای حافظه خالی در وردپرس| افزایش حافظه php

آموزش تغییر ایمیل ادمین در وردپرس

آموزش نحوه نصب و راه اندازی یک شبکه چندرسانه ای وردپرس

استفاده از FTP-1 - داشبورد

فراموش نکنید قبل از اضافه کردن یا از بین بردن هر فایل یا ایجاد تغییرات در فایل های موجود، از سایت خود یک پشتیان یا backup کامل تهیه کنید. این به شما کمک می کند تا در صورتی که همه کارها مطابق برنامه ی شما پیش نرود، سایت تان را از دست ندهید.
به پوشه public_html در سمت راست بروید و هر پوشه ای را که می خواهید تغییر دهید انتخاب کنید.

با استفاده از پوشه FTP-public-html

فرض می کنیم شما می خواهید یک تصویر را از رایانه خود به سرور وب سایتتان آپلود کنید. همه کاری که شما باید انجام دهید این است که فایل را از سمت چپ انتخاب کنید و آن را به طور مستقیم در سمت راست قرار دهید. علاوه بر این، شما می توانید روی آن راست کلیک کرده و آن را 'upload' کنید.

با استفاده از FTP-Upload-File

فرقی نمی کند که می خواهید تصویر، ویدیو، افزونه یا تم را منتقل کنید، فرایند در رابطه با استفاده از FTP  برای همه شان یکسان است.

امیدوارم آموزش کوتاه ما در رابطه با نحوه استفاده از FTP برای بارگذاری فایل ها در وردپرس، برایتان مفید واقع شود.

منبع:mythemeshop.com

سوالی دارید؟ سوالتون رو در نظرات مطرح کنید :-) 

مطالب مرتبط:

نمایش رویداد به صورت تایم لاین در وردپرس

نمایش لودینگ صفحه در وردپرس

نمایش تاریخ عضویت کاربر در وردپرس

منبع: الو پشتیبان– ارائه دهنده مقالات: متخصص وردپرس -آموزش CSS - آموزش HTML